FACEBOOK

Du hänger väll med oss på facebook ?!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Jag undrar om det finns någon möjlighet att söka jobb hos er? Komma förbi och lämna cv osv eller skicka till er? :)

2011-08-26 @ 13:43:39
Postat av: hääi

hej, jag undrar hur jordgubbshonung smakar? eller ni har väl något liknande? :) sen så undrar jag om det kommer finnas typ "baksaker" , fler badbomber och sånt till jul? eller mer julaktiga saker? :)

sen så vill jag bara säga att jag älskar er butik! ni två som jobbar där ( det finns väl säkert flera som jobbar där men iaf ni två som oftast står vid kassan osv..) ni är verkligen jätte trevliga så fortsätt med det! sen så har ni fina kläder också. tex på kicks så har dem flesta som jobbar där likadana tröjor men inte ni! ååh vad jag älskar er/den butik(en)! ♥

2011-09-26 @ 16:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0