Helgen över för i år

God morgon kära läsare!
Så var trolldagar slut för i år. Men det har vart full fart på er kunder hela helgen vilket vi tycker är jätte kul :) Nu börjar en ny vecka och denna startas upp med besök från Dommo idag på morgonen. Vi kommer b.la att få den högra hälften av det stora vingarna som jag bara älskar, äntligen blir mitt vardagsrum fönster fulländat.
I lördags när vi var på väg hem stannade vi till och kikade på graffiti pojkarna som höll på att måla en jätte stor vinter bild med troll som åkte skridskor. En tavla som ska pryda skridsko banan vid torget iår. Både jag och Lisa stod som impade små töser med hakan ner i marken och beundrade dessa pojkar som hade fått talangen att måla! Kom på oss själva efter ett tag att vi måste sett helt tokiga ut där vid stod i våra regnkappor och öste kommentarer istället för att skynda oss under tak och värme. Graffiti har alltid varit ett konstverk i sig för min del men nu togs den ytterligare ett steg på min trappa vilken bild. Färgerna, detaljerna, Jag är verkligen impad!
Inte graffiti men andra underbara tavlor som tog slut i ett nafs.
Många som frågar efter dessa tavlor och vi hoppas kunna beställa in dessa igen.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0