Mässan dag 1

Jaha..det här var första dagen på mässan och vi är totalt dödströtta.Vi gick upp kl 4 och drog iväg till huvudstaden för att gå på formexmässan...Gissa vem vi träffade där.....Jo inte allra minst Maria Montazami :) Och såklart var vi ju tvungna att köpa in hennes nya kollektion av väskor och armband, så himla snyggt! Dagen har helt enkelt varit fullspäckad och händelserik och full av skratt! Nu sitter vi här i sängen på vårt hotell rum och har precis avnjutit en middag ihop med bästa vännen Peter. Dax att sova! God natt!
En tidig morgon och jag gjorde mitt yttersta för att hålla Lisa vaken! Sällskaplig som jag är tog jag mig en tupplur efter en liten stund.. mm Skönt!
Vi träffades vår allas favorit.. ni vet nog vem " Utan läppstift känner jag mig exposed, rädd och nervös"
Efter en lång dag nådde vi vårt mål hotell Saltsjöbaden!
God natt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0